automaticka inicializace sitovky

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 3 09:36:38 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 11:26:22AM +0200, Jan Bernatik wrote:

> Pri instalaci mi debian nerozpoznal moji sitovku, takze jsem ji po instalaci
> zprovoznil rucne.
>
> modprobe ne
> ifconfig eth0 up
> pump eth0
>
> Nepodarilo se mi zjistit jak tento postup nejak automatizovat, aby se sitovka
> inicializovala sama pri startu systemu.
> Jeste by me pak zajimalo, kde je ulozena informace o tom zda ma sitovka
> pouzit DHCP, nebo jestli ma napevno stanovenou ip apod.

Je to v souboru /etc/network/interfaces (man interfaces). To dhcp vařím
z vody, ale asi by tam mělo být něco jako:

iface eth0 inet dhcp

Seznam modulů, které se natáhnou při startu systému je v /etc/modules,
takže tam asi ještě přidat řádek:

ne

a mělo by to být OK.

> Jan Bernatik

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Motorbreath - it's how I live my life, I can't take it any other way."
       -- Metallica
* Linux - zadarmo a legálně        http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne/ *