daytime vs ntp

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 3 09:52:52 CEST 2001

Dobrý den.

Mohla by mi nějaká zasvěcená duše vysvětlit rozdíl mezi protokolem daytime (port 13) a protokolem ntp (port 37).

Mám zde totiž následující situaci:
router cisco má přesný čas - jak je synchronizován nevím
router poskytuje info o čase pomocí protokolu daytime
unix server se s ním synchronizuje (zvláštní že pomocí příkazu ntpdate, ale je to tak)
na unix serveru běží ntp služba jako interní služba inetd
na unix serveru běží daytime služba jako interní služba inetd

chtěl bych synchronizovat čas NT 4.0 serveru s tímto unix serverem - stáhl jsem si soft automachron, který umí synchronizovat čas pomocí NTP

Richard Šputa