dotaz na formátování disku během instalace RH 7.1

Milan Hájek milanhajek na razdva.cz
Čtvrtek Květen 3 09:50:17 CEST 2001

Mam nasledujici dotaz. Zajimalo by me, zda po vytvoreni diskovych oddilu a
naslednem formatovani prijdu o data na disku, protoze jsem do teto doby
provedl asi nasledujici. Pomoci fips jsem rozdelil disk tak, abych mel cast
disku pro Windows, dalsi pro Linux a dalsi pro odkladaci oblast. Pak jsem
pokracoval s instalaci RH az k vyvareni diskovych oddilu pomoci Disk Druidu.
Tam jsem se pokusil zobrazene diskove oddily editovat tak, abych dostal
prislusnych
oddilu typ Linux native a Linux swap, ale marne. Jedina moznost je
vse zobrazene smazat a vytvorit oddily znovu.

Prijde mi totiz, ze to, co jsem udelal pomoci fips bylo zbytecne a pak ze
naslednym formatovanim si znicim Windows a s nim i veskera data.

Predem dekuji

Milan Hajek