SSH A OMEZENI NA IP ADRESY

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Květen 3 11:58:28 CEST 2001

> Ovsem jen v pripade (vzhledem k sshd), ze Vas demon sshd je "slinkovan"
> s TCP Wrapper. V opacnem pripade nebude "brat ohled" na
> hosts.deny/hosts.allow. Ted z hlavy me napada bud mrknout do manu k tcp
> wrapperu a sshd, nebo pokus/omyl, zda vase verze sshd bude na
> hosts.deny/hosts.allow reagovat.
> Pokud reagovat nebude, pak jedine paketovy filtr (napr. ipchains) s
> omezenim na port ssh (protokoly tcp a udp) a s omezenim na "povolene" ip
> adresy.

Jejda, tak to ja instaloval ssh z rpm, na vlastni kompilaci jsem si
netroufl. Instaloval jsem ho do TurboLinuxu a metoudou pokus/omyl jsem
prave overil, ze je slinkovan tak, ze bere ohled na
hosts.deny/hosts.allow
Dobre mi poslouzila dokumentace v cestine
http://docs.linux.cz/cz_man/sshd.8.html, sam totiz anglicky moc neumim.
Na konfiguraci ipchains/iptables si sam zatim neverim, ale mam to take v
planu - ted cekam na dalsi dil serialu o iptables na undergroundu.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net