ATAPi a SCSI zip mechaniky v Linuxe RH5.2

Marian Cigas hw1 na AURUS.SK
Čtvrtek Květen 3 14:19:19 CEST 2001

Bez SCSI emulacie to robi to iste. Skor mi to pripada ako problem s
hardwerom. S tymto problemom sa stretavam na doskach s VIA chipsetmi, Intel
BX aj 815. Na niektorych doskach to slape v pohode, na niektorych nie, aj
pri tom istom modele dosky od jednho vyrobcu (napr ASUS, MSI, alebo DTK).
Niekedy pomohol upgrade, alebo downgrade biosu. Momentalne mi to blbne na
doske DTK PRM6337EP, co je vlastne OEM MSI. Pri bootovani sa identifikuje
takto:

Uvodna obrazovka hore: W6337MS V3.3B2
a dole: 03/27/01-i815EP-W83627-6A69RM4EC-00

Este mi nie ja celkom jasne, od coho zavisi, kolko cylindrov ma medium v zip
mechanike (rozhoduje o tom radic mechaniky ->IDE radic na doske ->BIOS?).

maro