VMware (fwd)

Datesoft datesoft na centrum.cz
Čtvrtek Květen 3 15:04:14 CEST 2001

 >   Chyba, ktoru mi vyhodi po stlaceno Power On:

 >  The high resolution timer is not currently available (/dev/rtc: No

   Po stlaceni OK nasleduje dalsia hlaska:

   Cannot open /dev/rtc: No such device Device RTC will start
   disconnected.

Tak to je presne to, co jsem rikal. Chyby zakompilovana podpora v jadre.

Asi vam nezbyde nic jineho, nez vyrazit do neznama a zkusit zkompilovat
jadro. Asi nema cenu, abych tady podrobne popisoval, jak na to, na Inetu
najdete navodu spoustu a v literature take. Muzete prohledat i archiv
konference.

			Preju mnoho stesti,  David