Mandrake 8.0

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Květen 3 15:08:17 CEST 2001

On Thu, 3 May 2001, Vaclav Dvorsky wrote:

> Preji hezky den,
> mel bych takovy dotaz. Mam kamarada, ktery ma na svem pocitaci koupene
> W98 a ma s nimi neustale problemy. Ja se zacinam v posledni dobe hodne
> orientovat na Linux a vsechno, co jsem kdysi umel kolem Win, postupne
> zapominam. Navic mne neustale "opravovani" jeho pocitace uz moc nebavi.
> Doporucil jsem mu Linux, on by i byl pro, ale neni zadny zkuseny
> uzivatel; spis naopak.
> Zvladnul by Mandrake Linux, kdyz bych mu ho nainstaloval?

Co znamena "zvladnul"?

Znamena to prihlaseni? Znamena to kompilace kernelu?

Pokud zvladnul instalaci W98, instalaci MDK 8.0 zvladne taky, je to cele v
cestine a odpovida se tam na nekolik otazek.

Pokud chce zvladnout dalsi praci, tak odpovedet na tuto otazku je dost
tezke, nikdo tady toho kamarada nezna, zda mu dela problem cist anglicky
co to pise, co chce na pocitaci delat atd.

Linux musite doporucovat tam, kde je jisty predpoklad. Jak mel sveho casu
Yenya v signature, "Linux je pratelsky operacni system, ale sve pratele
si vybira", tak presne podle toho hesla musite postupovat. Nejhorsi jsou
taci uzivatele, kteri dostanou podobne doporuceni, pak se jim jednou
instalace nepovede a stanou se z nich pisatele na Psovi, viz causa Janda.

Svemu bratrovi taky nebudu Linux doporucovat, protoze proste ten
predpoklad zatim nema. Co potrebuje mu ve Winech funguje, v nicem se
nerype, obcas si neco zahraje a podobne.

R.V.