RH 7.0 a "file not found"

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Květen 3 18:26:27 CEST 2001

Dne čt  3. květen 2001 13:58 Michal Kvasnicka napsal(a):
> Dobry den!
>
> Dnes jsem nainstaloval RedHat 7.0 z intalacniho CD od
> Computer Pressu (ceska verze, asi z FI MU Brno).
>
> Vsechno funguje, jak ma, az na jednu vec: kdyz jsem
> prekopiroval do nove distribuce dva programy (anglicky
> slovnik xdict a Maple verze 5), pri spusteni se napise,
> ze takovy soubor neexistuje. Pri tom existuje, dokonce ma
> i spravna pristupova prava.

maji spustitelny priznak ? Pak to muze byt tim, ze jsou na
svazku, ktery ma zakazano spoustet spustitelne soubory
(noexec v /etc/fstab). Anebo to je tim, ze tento program je
slinkovany s nejakou knihovnou, kterou nemate - treba se
starou libc .... Napovedet muze ldd <program> a nasledne
srovnani jeho vypisu s realitou Vasi distribuce.

						Z.P.

> Neco takoveho jsem nikdy
> nevidel.

		ja jo :)