RH 7.0 a "file not found"

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Čtvrtek Květen 3 16:44:24 CEST 2001

Salač Pavel wrote:

> Nechybi jim nejake knihovny? Spustte "ldd <jmeno toho programu>". Vyhodit by
> to melo seznam knihoven, ktere ten prg. vyzaduje pro praci. Zkontrolujte,
> zda se ty knihovny nachazeji v patricnych adresarich (napr /usr/lib/...),
> pripadne dokopirujte. Potom (i predtim - to je pak nejlepsi :-) spustte
> "ldconfig". Hodne stesti.

Tak toto jsem si kdysi taky myslel. Ale, bohuzel, file not found bude take.
Jde o to, ze Maple (a je to vec i jinych programku) vyuzivaji HODNE
stare knihovny
(libc.5) a tusim ze ani obcas nepodporuji ELF.

Takze hledejte libc5, mozna, ze bude stacit. Jinak pri pouzivani velmi
drahych baliku,
jako jsou Maple, Mathematica, MicroStation atd., velmi doporucuji
instalovat vsechny
"compat-" baliky. Usetrite si tim spoustu problemu.
--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz