VMware

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Čtvrtek Květen 3 20:51:55 CEST 2001

Dobrý den,
3. mája 2001, 9:49:25, napsal jste:

MK> To znamena, ze bud nemate rtc zakompilovan v jadre nebo nemate specialni
MK> soubor /dev/rtc (ten teda nemate urcite). Nevim, jestli ve standartnim
MK> jadre z Mandraku rtc je v RH tusim ne (ale jadro z distribuce uz sem
MK> nevidel nekolik let). Jestli je, pak staci vytvorit /dev/rtc (char, maj 10
MK> min 135). elo by to jit prikazem
MK> mknod /dev/rtc c 10 135
MK> Jestli neni podpora v jadre, budete si asi muset zkompilovat vlastni. Neni
MK> to tak tezke, jen je treba vedet neco o Vasem hardware, precist nejakou
MK> dokumentaci a na konkretni problemy se muzete zeptat v konferenci.

   pozeral som do /dev/ a bol tam subor -rtc prsne s takymi hodnotami
   ako mi odporucate ho vytvorit.
   Isto sa kompilacii nevyhnem ? Moc sa na to necitim. Predosle pokusy
   skoncili preinstalaciou Linuxu a uz mato prestalo bavit ked
   terajsia instalacia a rozne nastavenia su OK. Az na to RTC.
   Dakujem.

--
S pozdravom,
 Ing. Julius Fedas