nutny vykon SW RAID - doplneni (DPT)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Květen 4 08:26:52 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, May 03, 2001 at 03:17:38PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Posledni zkusenost z tohoto tydne - Adaptec29160, driver AIC78XX z
> kernelu 2.2.19 bez problemu...
>
> PS: Vazne nekdy obdivuji lidi, kteri nejprve jdou po HW a pak shani
> podporu, proc to neudelat opacne (tedy zjistit si jaky HW muj OS
> podporuje a pak se divat na parametry implementace, vykon mnoziny
> podoprovaneho HW apod. a pak se divat kdo mi to doda) a nemit problemy?

No jo, no jo... Kdyz vyrobce na plna usta prohlasuje, ze Linux
samozrejme podporuje a pak se nekde v sekci s malym pismem
doctete tohle, tak to asi nikoho nepotesi... A kdyz uz navic mate
s danym vyrobkem dobre zkusenosti (opravdu to jinak beha moc
dobre), tak to risknete, no... Navic pro predchozi modely jsou
v jadre drivery, jen u tech novych proste nefunguji...

Jo jo, po bitve kazdy general :-((( (Aneb, to se to keca, kdyz
neco takoveho clovek nikdy neprozil... A ne ze bych vam to pral,
neni to nic moc...)

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek