2 sitovky do notebooku?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Květen 4 08:40:36 CEST 2001

On Thu, 3 May 2001 20:27:59 +0200, Milos wrote:

: Kdyz dam notebook do doku (nelze zasunout za chodu) tak PCMCIA radic je
: stale ok, ale po zavedeni modul xirc... se proste nevytvori zarizeni ethx

A co je v logu (dmesg)? Mate moznost skusit inu kartu?

PCMCIA kod ma tiez moznost hlasit toho trochu viac, nastavte
niekde v Makefile PCMCIA_DEBUG na 1 a potom mozete cez parameter
modulu pc_debug riadit uroven.

Ten dok ma tiez PCMCIA radic? V takom pripade treba pre i82365
nastavit extra_sockets=1

: Nenapada nekoho, cim to?

Najskor predsa len nejaky konflikt - ktovie, ktore io adresy si
zaberu zariadenia v doku. Precitajte si PCMCIA-HOWTO,
je tam spusta specialitiek pre rozne systemy a nieco by mohlo
zabrat.

Stano