Mandrake 8.0 - test podpory :-)

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Pátek Květen 4 11:04:34 CEST 2001

On 04 May 2001 00:21:39 +0200, Radek Vybiral wrote:

> S tou podporou je to podle meho nekdy lepsi i nez v RH, ostatne tento
> tyden jsem sem posilal reseni problemu instalace na radic AIC7xxx, kdy je
> soucasne pouzito CDROM a disk, coz zpusobovalo problemy.

Po instalaci Mdk 8.0 se mi s novým lilem rozběhla konzola s frame
bufferem, což by mě připadá normální. Co mě ale překvapilo, že FB nyní
bez dalších úprav funguje i v RH 7.0cz, který je na stejném počítači.

Jediné, co mě napadlo je, že je to někde v nastavení lilo.conf, kde jsem
objevil položku
vga=791
coč jsem hledal v dokuentaci, ale o této hodnotě se tam mlčí. Je moje
úvaha správná?

Na čem to ještě závisí? Vzhledem k tomu, že po instalaci na jiný počítač
toto nezafungovalo, předpokládám, že to ještě souvisí v verzí grafické
karty a použitým jádrem.

To, co funguje má tuším Matrox G200, to nefunkční Matrox G400. Jsou mé
úvahy správné. Pomůže překompilovat jádro?

Díky za support :-)

Pavel