Mandrake 8.0 - test podpory :-)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Květen 4 10:26:27 CEST 2001

On 4 May 2001, Pavel Lisy wrote:

> Po instalaci Mdk 8.0 se mi s novym lilem rozbehla konzola s frame
> bufferem, coz by me pripada normalni. Co me ale prekvapilo, ze FB nyni
> bez dalsich uprav funguje i v RH 7.0cz, ktery je na stejnem pocitaci.
>
> Jedine, co me napadlo je, ze je to nekde v nastaveni lilo.conf, kde jsem
> objevil polozku
> vga=791
> coc jsem hledal v dokuentaci, ale o teto hodnote se tam mlci. Je moje
> uvaha spravna?

Uvaha je spravna. Proc je tam zrovna takova kombinace netusim, zrejme to
bude dano kartou+monitor. Ja tam mam napriklad na HP 17'' a Matrox
Millenium mod 785.

V dokumentaci k lilu je napsano, ze pri bootu staci napsat vga=ask a
stisknout enter, nasledne se vypise seznam vsech videomodu.

> Na cem to jeste zavisi? Vzhledem k tomu, ze po instalaci na jiny pocitac
> toto nezafungovalo, predpokladam, ze to jeste souvisi v verzi graficke
> karty a pouzitym jadrem.

Taky bych se k tomu priklanel.

> Diky za support :-)

Neni zac :)