Mandrake 8.0

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Květen 4 10:37:09 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 12:21:39AM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Obavate se naprosto zbytecne! Balicky jsou vetsinou kompatibilni, neni
> problem nainstalovat na RH balicek z MDK a obracene.
>
> Lokalizace je takova, ze pri vypusteni verze 8.0 bylo hotovo 98%
> prekladu vsech konfiguracnich nastroju pro MDK. Tento stav je dan tim, ze
> nebylo presne znamo, kdy bude verze 8.0 vypustena. Stejne by to ale nebylo
> moc platne, protoze jisty cas existuje freeze stav, kdy se jiz nove veci
> nepridavaji, pouze se odladuji stavajici.
>
> Zaregistroval jsem negativni ohlas na stav prekladu u iniscripts, kdy je
> [...]

Co treba TeX? V RH6.2cz jsem mel rovnou prikazy csplain a cslatex, jak je to v
mandrake...je to primo v distribuci, je nekde alespon navod na zprovozneni.

Dalsi vec je moje s3trio64V+, ktera udajne neni od xfree86 4.x podporovana,
jsou tam baliky i baliky 3.3.6. Bude tedy fungovat?

--
  ...nebruc, taky jsi se ucil...
   ___