Mandrake 8.0

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pátek Květen 4 10:36:38 CEST 2001

> Ono je otazkou jak moc se na nem podepsala ta zkusenost s
> Windows. Moje poznatky jsou zatim takove, ze lepe linuxu
> porozumi uzivatele kteri zatim pracovali jen v ciste DOSovych
> programech jako je NC, T602, TurboVision aplikace, apod. nez
> uzivatele kteri se naucili s pocitacem pracovat systemem
> klik, dvojklik a pad.

Myslim, ze se na nem Win moc nepodepsaly. A pokud ano, moc dobry dojem
na nej neudelaly. Proste ten jeho pocitac je takovy maly extrem, nikdy
jsem nevidel tak nestabilni Win jako prave u nej.
Pokud jde o nej, je to priklad uplne obycejneho cloveka, ktery na
otazku, kolik ma pameti odpovi velikosti disku - a jeste to rekne
spatne.
Osobne jsem na to zvedavy. Bude to takovy pokus. Kdyz by se mu Linux tak
zalibil, ze ho zacne pouzivat vic nez W98, mame my vsichni vyhrano. Pak
bychom si mohli opravdu rici, ze Linux uz je opravdu vhodny pro doslova
kazdeho.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net