XFS 1.0 - SGI filesystem, zkusenosti?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 4 12:56:31 CEST 2001

Pavel JanĂ­k <Pavel na janik.cz> wrote:

 :   From: Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz>
 :   Date: Thu, 3 May 2001 09:44:46 GMT

 : ZdravĂ­m,

 :   From: Jan Marek <jmarek na jcu.cz>
 :   Date: Thu, 3 May 2001 13:20:13 +0200

 :   > On Thu, May 03, 2001 at 09:44:46AM +0000, Zdenek Kaminski wrote:
 :   > > No, zda se mi lepsi nez reiserfs, protoze si nevytvari ten 30M log, ma tam
 :   > > quoty uz odedavna, ACL a tak. Mam na nem /var a /usr/src/, kde casto
 :   >
 :   > no, quoty moc odedavna v linuxove implementaci zase nejsou... Ale
 :   > zda se, ze to chodi pekne...

 : V XFS zatím nejsou implementovány skupinové quoty :-(

Uz nejaku dobu (mozno mesiac) su

 :   From: Vaclav Dvorsky <hufhendr na atlas.cz>
 :   Date: Thu, 03 May 2001 11:42:34 +0200

 :   > Cetl jsem, ze je mozne mit na XFS i Root filesystem. Lze to doporucit
 :   > nebo je lepsi mit jeste samotny Linux na EXT2 a XFS pouzit jen pro
 :   > datovou oblast?

 : Rozhodně bych to nedoporučil. Zatím bych na svém počítači XFS použil pouze
 : na testovací partition a čekal (tak jeden až dva měsíce) na to, jaké budou
 : hlášeny chyby :-)

Idem instalovat novy server, pre cca par stovak uzivatelov, doteraz som
vahal medzi xfs a reiserfs (rozhodlo to ze reiserfs nema quoty, treba
zhanat patche a podobne), akurat mi do toho prislo velmi vhod vypustenie
ostrej verzie

xfs bude na /home, zvysok necham ext2 (kvoli jednoduchosti instalacie
a pripadneho zachranovania :-))

a obcasny vypadok ci preformatovanie disku si (aspon zo zaciatku)
mozem dovolit :-)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |

Daląí informace o konferenci Linux