linux a windows na jeden disk

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Květen 4 16:37:09 CEST 2001

On Fri, 4 May 2001, David Jez wrote:

>   Nemate pravdu. Tohle neni universalni reseni... Lilo se prakticky
> _nikdy_ nepouziva jako primarni loader pokud jsou na stanici NT. V tomto
> pripade se pouziva skutecne uprava NT loaderu. Je blbost mit na masine
> 25 loaderu... kdyz staci jediny. Z NT se jiz zavede lilo, ktere nabootuje linux

Zda se, ze nazory nejsou jednoznacne - ja jsem kdysi postupoval taky pres
prislusne HOWTO, ale stavlo me obnovovat bootsector pro winnt po kazde
rekompilaci jadra. Tak jsem jednou zavolal LILO a uz mi neslo nic ani WIn
ani Linux - ale to uz je davno.

proto bych vzhledem k nejednoznacnosti nazoru pozadal opet o nejake resume
- jak dostat na 1 disk NT a Linux tak, aby to slo rovnou z LILO pri startu
a) mam-li uz NT instalovane
b) mam-li uz Linux instalovany

a jeste otazku ztizim - co kdyz chci na prislusnem disku mit i z LILO
bootovatelny MSDOS ?  Pod LILO jsem to nedokazal. Tj obe veci co jedou jen
z primarni partisny
Pomuze mi tady GRUB ?

diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *