TEQL qdisc discipline

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Květen 4 16:47:47 CEST 2001

Dne 4 May 2001, v 16:22, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

>  Presne, ale nekde jsem nasel salamounske 'ip' prikazy jako ip route
>  via
> nexthop via apod. (hodne zmrsena syntaxe)... - nelze je postvat?

To jsem myslim taky zkousel. Ale uz si to nepamatuji. Nicmene vysledek je ten, ze si
nic nepujcuji.

> diskusi... copak nikdo v ramci jednoho kompu nedelal CBQ & pujcovani
> pasma nekolika fyzickym devices? Reseni, ze nejprve budu delat na
> zaklade DST IP CBQ a pak routing nepripada v uvahu (ale vyresilo by to
> problem dokonale), protoze 2 masiny proste mit nemohu...

Zrejme to nedelal vubec nikdo na celem svete :-}. Ptal jsem se i v konferenci lartc,
ktera je zminovana v Linux 2.4 Advanced Routing HOWTO. A vubec nic. Tady jsem se na to ptal
taky, nekdy v prosinci.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus