VMware a RTC vyriesene

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Pátek Květen 4 22:44:21 CEST 2001

Dobrý den,
4. mája 2001, 19:16:29, napsal jste:

JZ> do /etc/modules.conf nic. tam sa konfiguruju parametre jednotlivych modulov a
JZ> aliasy. pri starte sa natiahnu moduly zapisane v subore /etc/modules.

JZ> [e]

JZ> ps. po spusteni linux. nie spusteny :)

Zial, mam winmodem tak musim mat Win ME koli pristupu na internet, ale
uz sa pracuje na externom modeme. Co si myslite o ORIGO 56K externy ?

Neviete mi nahodou poradit co mam napisat do modules aby sa RTC
startovalo pri spusteni ? Momentalne je modules prazdny. Viem isto, ze
RTC mam skompilovane ako modul.

Dakujem.

P.S: Este k mdk 8. Mne ako samoukovi celkom vyhovuje. Predtym som mal
SuSE 6.4 a mal som s nim viac problemov.

--
S pozdravom,
 Ing. Julius Fedas

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk