Numerická klávesnice v mceditu pod GNOME

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Květen 6 11:01:09 CEST 2001

Matej Cepl pise:
> nevíte jak %subj% rozchodit. Používám mcedit jako $EDITOR (to jest i v
> muttu a slrn) a docela mi vadí, že mi to nefunguje. Mám RedHat 7.0CZ,
> XFree 4.0.1 a Gnome 1.2.1, klávesnici nastavenou přes xkb. Jinde v
> GNOME (i v GNOME-TERMINAL) mi čeština funguje bez problémů (poté co
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ nechapu v cem je problem
v cestine nebo numericke klavesnici? Pod numerickou klavesnici si (alesp.
ja) prestavim keypad -- myslis ciselnou radu nad "qwertzuiop"?

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-