par dotazu k mdk8

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Neděle Květen 6 13:41:51 CEST 2001

> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem si mdk8 a vsechno je celkem OK, az na par veci:
>
> - nak mi to nechce vyhlazovat pisma v gtk+ aplikacich a v Mozille. vlastne
> mozille to vyhlazuje velky nadpisy, ale mensi text je nemozny. V redhatu
> (ktery jsem mel predtim) to bylo presne naopak.

Tento problem je uz vyresen, pomohlo zmenit poradi cest v
/etc/X11/fs/config. Omlouvam se za uspechany dotaz. nasel jsem to v
konferenci par minut po odeslani tohoto mejlu

> - jak mam dosahnout toho, aby uzivatele mohli zapisovat na windowsovsky
> disk. Tusim ze je treba nastavit userquota, ale chova se to nak divne a ja
> uz nevim co s tim. podle me mam vsechno spravne, ale kdyz linuxconf spusti
> quotacheck, tak mi ten tvrdi, ze /mnt/d neexistuje

Tento problem zustava nevyresen :((

> - to je zatim vsechno na co si vzpominam, takze ted uz dam pokoj. Jinak
mdk
> je fakt docela user friendly distribuce a arozdil od RedHatu tam bez
> problemu a domlouvani funguje cestina. jen pri instalaci jsem zaskrtnul
> ostatni graficke desktopy a instalator zmrznul v posledni minute. Kdyz
jsem
> to pak nainstalil bez nich, bylo vse OK

dik za radu

jarda