Prava Linux × PHP

Ondrej Raska or na miton.cz
Neděle Květen 6 16:40:28 CEST 2001

Dobry den,

chtel bych se pripojit k nazoru pana Benese. Jestli jsem to pochopil dobre,
tak mate nastavene v php safe mode on. Opravdu apache vytvori adresar ale
vlastnik je on (nobody, apache). Pak Vam ale safe mode nepovoli do takovehoto
adresare zapsat, ani kdyz je 0777. Lamal jsem si s timto problem hlavu, ale
jedine na co jsem prisel je, ze cronem jednou za urceny casovy usek prochazim
adresare a menim vlastnika. Neni to sice idelalni, ale nic jineho me
nenapadlo. Byl bych moc rad, kdyby mel nekdo jine reseni.

--
S pozdravem

Ondrej Raska
or na miton.cz