FW: postfix - forwarding

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Květen 6 20:55:29 CEST 2001

On Sun, May 06, 2001 at 08:40:50PM +0200, Jan Gajdorus wrote:
> Potreboval bych vedet, jak muzu docilit toho, aby postfix forwardoval dosle
> maily.
> (pro kazdeho uzivatele na zvlastni ucet nebo take nikam.)

Pokud nikam, tak nic nedelejte. Pokud konkretni uzivatel chce, aby
jeho posta byla nekam preposilana, tak at si tu adresu napise do
souboru ~/.forward

> Zatim jsem nenasel zadny konfigurak, kde bych to mohl zadavat.

Pokud to chcete spravovat jako administrator, tak to napiste do
aliases. (man aliases)

Predevsim si ale prectete dokumentaci k postfixu (manual), je opravdu
dobry a strucny. Pristi dotazy ohledne emailovani smerujte do
konference sendmail na linux.cz

Preji hezky den

--
   Martin Mačok