Samba a DOS 6.22

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Květen 7 12:27:23 CEST 2001

Charlie76 wrote:
> vim ze to tu pred nedavnem bezelo, ale staci mi pouze nakopnout
> Jak vytvorit klienta na Sambu pro DOS 6.22
> (myslim tim - jak se pripojit z DOSu na Samba server)

Musite mit prislusneho klienta. Jsou tri varianty opatreni:
a) vyrabujete si ho z MS-Windows 3.11 for Workgroups,
b) stahnete si ho z microsoftiho ftp,
c) najdete na instalackach od Win NT serveru.

Existuji dva klienti, MS-Client (zdroj a, b, c) a MS Lan Manager
Client (zdroj c), prvni zere min pameti a neumi posilat
zpravy. Pro usporu pameti to instalujte v obou pripadech tak,
ze se to nehlasi do domeny.

Nainstalujete si to s podporou TCP/IP protokolu a jedete.
Ma to dva hacky, trosku se to kouse na rychlych strojich
(blbne browse llist) a zere to neskutecne mnozstvi pameti.

	Majkl