Win NT + RH 70 CZ - problem s bootovanim.

Rene Seifert rseifert na digis.cz
Pondělí Květen 7 12:40:07 CEST 2001

Dobry den,

mam PC kde na 1. IDE sbernici jsou dva HDD a na 2. sbernici je primary HDD +
slave CD-ROM. Pri instalaci RH 70CZ (Computer Press) jsem zvolil instalaci
LILO do BootRecordu disku, ktery je primary na druhem IDE kanale /dev/hdc5
(pod hranici 1024 cylindru). Potom jsem na disku C: ve WinNT vyrobil pomoci
programu BootPart 2.2 bootovaci soubor + zaznam do BOOT.INI pro NT Loader.
Pokud ovsem pri startu PC vyberu polozku Linux, dostanu nasledujici hlaseni:

Cannot load from harddisk
Insert Systemdisk and press key.

a je "zakys" je hotov.

Pokud nabootuju pomoci zavadeci diskety, tak potom v linuxu po zadani
prikazu lilo dostanu hlasku:

Warning: /dev/hdc5 is not on the first disk.
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible
Added linux *

Prikladam i vypis meho lilo.conf:

boot=/dev/hdc5
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
message=/boot/message
linear
default=linux

image=/boot/vmlinuz-2.2.16-22
	label=linux
	read-only
	root=/dev/hdc7

disk je rozdelen takto:

/dev/hdc1 - NTFS pro NT (jeho E:)
/dev/hdc5 - /boot
/dev/hdc6 - swap
/dev/hdc7 - /

Dekuji za pripadne odpovedi a preji vsem mnoho uspechu

Rene Seifert
Ostrava

rseifert na digis.cz