hloupost-mazani souboru - technicka

Patrik Beno patrik.beno na qbizm.com
Pondělí Květen 7 16:43:11 CEST 2001

On Monday, 7 May 2001 15:00, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>         Panove, kdyz uz radite, tak prosim presne... tato rada je uplne na nic,
> protoze v UNIXovych shellech nic jako 'RM' neexistuje pro mazani souboru
> a ani to shelly nemaji aliasovane...

To je pravda. Ale aspon nic nepokazil. ja som bol v pokuseni poradit:

nohup rm -rf / meno_suboru &

Anyway, aby ta rada uzitocna bola:

alias RM='rm'

patrik.beno@{qbizm.com|inmail.sk}                         ICQ#98931498
Patrik Beno                                   Qbizm Technologies, Inc.
analyst / developer                           ... the art of Internet.
Kralovopolska 139                                tel: +420 5 4124 2414
601 12 Brno, CZ        http://www.qbizm.com      fax: +420 5 4121 2696