MySQL (C API) Linux, WIN95

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Úterý Květen 8 22:07:20 CEST 2001

Ja bych zkusil stahnout zdrojaky mysql pro windows a kompilovat to pod
djgpp. Budete ale muset prepsat cesty (napr. /usr/lib/mysql na adresar ktery
obsahuje windowsovou knihovnu mysqlclient - tusim libmysqlclient.a). Mozna
bych taky zkusil kompilovat bez parametru -lm (nevite nekdo k cemu je
knihovna libm?).

Prijemny den preje
Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.