parport

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 9 09:34:30 CEST 2001

On 09/05/2001, Jiri Vaclavovic wrote:

> nema ta podminka byt obracene??? tj. if (!(fd = open... ??

Nikoliv, to by nefungovalo, stejne jako vyse uvedeny priklad. open()
totiz vraci pri chybe -1, jinak kladne cislo. Spravne tedy ma byt

if ((fd = open("/dev/parport0", O_RDONLY)) == -1)
	perror("open");
else
	printf("OK\n");

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka