Program pro analyzu digitalniho audia

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 9 12:26:37 CEST 2001

On 09/05/2001, Ales Bacik wrote:

> Zkuste http://www.soundprobe.com/

Myslel jsem, ze to neni treba zduraznovat, ale kdyz se ptam v linuxove
konferenci, tak mam samozrejme na mysli program pro Linux...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka