Filtrovani banneru

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Květen 9 14:58:35 CEST 2001

no squid (proxy) + nejake filtrovani (zakladni umi sam od sebe, na rozsirene
si poridite a nastavite nejaky filtr)
pro transparentnost: obecne doporucuji vsem natvrdo nastavit komunikaci pres
proxy a zakat zmenu nastaveni. pokud to nestaci, dejte na router forwarding
na squida

MP