male pismenka v Kylixu

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Středa Květen 9 15:23:40 CEST 2001

Lukáš Gebauer wrote:

> Nezkousel, protoze o tomto parametru nemam potuchy.
>
> Muzete mi jeste poradit, co se da jako argument k takovemuto parametru,
> pripadne kde se to doctu?
>
> Dekuji.
dozvedel jsem se, ze Kylix stejne tento parametr bohuzel
ignoruje stejne jako aplikace v nem napsane :-( skoda

Jinak se to udela tak, ze se pusti program xfontsel, vybere se font
a ten retezec kery mi to vygeneruje
(napr. -foo-bar-medium-r-*-*-*-*-*-*-*-*-iso8859-2 )
se pomoci stisku tlacitka Select ulozi do Xove schranky a potom se pusti
nejaky_xovy_program -font '-foo-bar-medium-r-*-*-*-*-*-*-*-*-iso8859-2'