html2ps a cestina

Filip Jirsak jirsf9am na hydra.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 9 18:17:40 CEST 2001

Ja mam cestinu pro html2ps vyresenu. Neni to zadny zazrak
(natvrdo jsem prepsal tabulku ve zdrojaku), ale funguje mi to.
Podivam se, jestli to tu mam na diskete a poslu to, jinak to poslu
behem par dnu.
...Uz jsem to nasel, takze to poslu na soukromy mail.
Zatim jsem nemel cas to nejak konzultovat s autorem, aby se to
pripadne dostalo do oficialni distribuce. Ja totiz moc nechapu, co
to vlastne dela. Trosku jsem se dival na specifikaci PS, kde je
receno, ze existuji nejake standardni tabulky kodovani pro PS, ale
html2ps ma jednu natvrdo napsanou ve zdrojaku a pojmenovava ji
stejne, jak se v PS standardu jmenu tabulka pro ISO-Latin-1.
Takze z toho moc moudry nejsem.
S pozdravem
Filip Jirsak