ABIT KT7 RAID problem

Martin Trtúšek trtusek na volny.cz
Středa Květen 9 21:40:59 CEST 2001

Mam stejny board. Instaloval jsem RH6.2CZ a taktez disk pripojeny na ATA100
rozhrani nedetekoval. Ja to resil dalsim HDD pripojenym na IDE, plnou
instalaci na nej, upgrade jadra, aplikace patche od Hedricka
ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/ prekopirovani a
premountovani '/' na /dev/hde. Zda se ze RH7.0 ma stejny problem. Pokud vas
HDD umoznuje i pripojeni na IDE ci EIDE, tak jej tam muzete pripojit,
nainstalovat, provest opatchovani jadra (if je nutne) a zkusit HDD prepojit
na ATA100 rozhrani. Pri tom ale musite mit moznost nabootovat z neceho
jineho nez z HDD, ponevadz na ATA100 se pak HDD hlasi jako /dev/hde a vyse a
je zapotrebi zeditovat liloconf a znovu spustit lilo. Taktez bude zapotrebi
zeditovat fstab. Poznamka na zaver: zkousel jsem instalacni CD od
SuSe6.4Eval a Mandrake8.0 a u obou techto distribuci byl HDD na ATA100
rozpoznan uz instalatorem. Hodne stesti.
	Martin Trtusek