konverze html -> ps

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Čtvrtek Květen 10 07:07:40 CEST 2001

On Thu, 10 May 2001, David Olszyński wrote:

> Dobry den.
>
> Nemate nekdo nejaky odzkouseny postup (ehm, program:-) na prevod z html do
> postscriptu z prikazove radky?
> Na freshmeatu jsem nasel html2ps a html2latex, ovsem oba programy jsou
> naprosto nepouzitelne - ignorovani iso latin2, chyby i u relativne
> jednoduchych stranek.
>
> Nevite o necem rozumnem?

tusim ze vcera zde probehla kratka diskuse na toto tema a nekdo se
zminil o html2ps, ktere si sam  natvrdo ve zdrojacich uppravil pro
iso8859-2... cili asi v archivu na webu...

--

Tomas Knaifl
Internet Info s.r.o.

tomas na knaifl.cz
info na hokejka.cz

http://www.knaifl.cz

Mate radi Hokej? http://www.hokejka.cz

* Red Bull - Red Death - Fast Death *
"Odvolavam, odvolavam, odvolavam, ale neni pres ten fajrak slyset." - Jan Hus