Jadro 2.2.19 a mount na RH 5.2

Čtvrtek Květen 10 09:08:19 CEST 2001

On Thu, 10 May 2001, Daniel Prynych wrote:

> Je mi lito ale nfs server z 2.2.19 nechodi na 6.2 problem asi v
> prikazu mount ktery se na nej nedokaze pripojit protoze jakmile se
> odpojim uz se znova nepripojim (timeout). Tam kde na "klientskych
> pocitacich" uz pripojeni bylo (jedou nepretrzite) zatim pripojeni
> pracuje, az do odpojeni, pak budu mit smulu. Nejak se mi ta 2.2.19
> nelibi.

Musite dodrzet minimalni pozadavky na verze nastroju pro dane jadro (podle
/usr/src/linux/Documentation/Changes). Pokud nejsou aktualni RPM balicky
pro Vas system k dispozici, budete si je muset sam prelozit ze SRC
balicku nebo nepouzivat tak nove jadro

SRC asi pujde pouzit treba z balicku updatu pro RH 6.2:

rpm --rebuild http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/updates/6.2/en/os/SRPMS/mount-2.10r-0.6.x.src.rpm

--
                        Milan Kerslager