konverze html -> ps

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Čtvrtek Květen 10 11:32:34 CEST 2001

Blasko Marek wrote:

> ja to robim ze netscapu poviem abi tlacil do suboru (ps)

Psal jsem, ze bych potreboval neco, co mi pojede z shellu. :-(

Zkousel jsem i netscape -remote, ale tomu zase nevnutim cestinu.
No a html2ps mi zatim jeste neprevedl spravne ani jedinou stranku (jestli
je tu nekdo, kdo uspeje treba na http://www.linux.cz, at se mi prosim ozve).

Me tuseni bylo bohuzel spravne, zatim to vypada dost mizerne. :-((
                                                                         HISAAK