konverze html -> ps

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Květen 10 12:23:58 CEST 2001

On Thu, May 10, 2001 at 09:32:34AM +0000, David Olszyński wrote:

> Psal jsem, ze bych potreboval neco, co mi pojede z shellu. :-(
>
> Zkousel jsem i netscape -remote, ale tomu zase nevnutim cestinu.
> No a html2ps mi zatim jeste neprevedl spravne ani jedinou stranku (jestli
> je tu nekdo, kdo uspeje treba na http://www.linux.cz, at se mi prosim ozve).
>
> Me tuseni bylo bohuzel spravne, zatim to vypada dost mizerne. :-((

 Ja jsem se pred nedavnem snazil take pouzit html2ps na soubor, ktery
se odkazoval asi na dalsich 20 -- z toho vseho jsem potreboval udelat
jeden PS soubor ... html2ps toto umi, ale pohuzel vysledny PS se ani
trosku nelibil 'gv'. Takze zaver byl, ze to asi je trosku zabugovane :-(

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/