ceske StarOffice

Michal Gros xnene na soutel.cz
Čtvrtek Květen 10 12:57:33 CEST 2001

No ja jsem slysel ze se ten balik nesmi jmenovat Staroffice CZ ale pocesteny
StarOffice nebo tak nejak nechci se moc hadat . Ale kazdopadne jsem to
slysel od neko ze suse. Na nejake jejich prezentaci.
Mejte

> A nerikaly holky taky proc jim oprava pojmenovani trva pul roku? :-) Pokud
vim, tak slo o licencni problemy ve vztahu se Sunem, protoze sireni upravene
verze SO 5.2 neni mozne (neni pod GPL). Takze ke stazeni bude pouze "patch"
na anglickou verzi. Az bude hotovy OpenOffice, bude to bez problemu, protoze
ten je GPL.

> [...]

StarOffice nebo tak nejak nechci se moc hadat . Ale kazdopadne jsem to
slysel od neko ze suse. Na nejake jejich prezentaci. Jak jsem koupil tak
prodavam .

Mejte se hezky Michal Gros