program pro konference

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Květen 10 14:06:41 CEST 2001

On Thu, May 10, 2001 at 01:00:35PM +0200, Jiri Kratochvil wrote:
> Poradite mi nekdo program na administrovani mail konferenci s minimalnim
> provozem tak do 30 pripevku denne? Majordomus mi pripada jako zbytecnej
>   kanon....

Zas takovej kanoon to neni :)

Nicmene doporucuji mailman, funguje s postfixem, ale i sendmailem a
qmailem (a nejspis i ostatnima). Je to napsane v pythonu a
administrace konference se dela kompletne pres WWW rozhranni, je to
docela pritulne. A rekl bych, ze to je pomerne hodne solidni software
(zvlast v kombinaci s postfixem).

Preji hezky den

--
   Martin Mačok