X-window terminal na WIN

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Květen 10 15:35:47 CEST 2001

"Pavel Hampl" <hampl na gncz.cz> writes:

> treba Xwin-32 od StarNet-u
> www.starnet.com
>
> ty ceske fonty tan uz nejake budto jsou nebo staci je tam pridat z
> linuxu.  Akorat se mi zdalo, ze ceska kbdmapa je tam odvozena z
> francouzskeho AZERTY rozlozeni a treba misto M jsem mel carku. Ale je
> mozne, ze to je muj problem.  Je to evaluation, takze si to po kazdem
> startu rika, jestli chcete registrovat. Pokud ano, daji vam kod na 45
> dni; pokud nechcete, tak to bezi vzdycky jenom 2 hodiny na jedno
> spusteni. Pak musite spustit znovu. To myslim na hodne veci staci...

Hmmm.... funguje vam nekomu Multiple window mode spolecne s gdm?  Me jenom
problikne okynko a zase zmizi.

A nevite jestli do toho jdou nacpat xkb keymapy???  Mam jednu takovou
hezkou vlastni.

Coz takhle font server?

--
Ondřej Surý <sury.ondrej na globe.cz>    Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6