High-point tech raid controller problem :( RH7.0

Martin Frys Martin.Frys na newtonit.cz
Čtvrtek Květen 10 15:12:09 CEST 2001

On Mon, 7 May 2001 08:47:56 +0000 (UTC), mokrina na envinet.cz (Okrina
Miroslav) wrote:

resil jsem 2 disky v raid0, vysledek je ze to linux nepodporuje a
tezko asi bude, protoze jeho sw raid je pry lepsi
leda ze by abiti neco dotlacili

jinak se to zprovoznuje tak, ze se prejde na Mandrake ;)
a nebo se prehodi ksanda disku na normalni radic
nainstaluje se, kernel se prekompiluje s podporou HPT
zmeni se fstab
a je to
zkuste http://www.linux.cz/lists/archive/linux/
HPT366 HPT370

>Zdravim a pozdravuji.
>Zakoupil jsem si desku Abit KT7 raid a mam na primarnim raid radici
>pripojen disk. Bohuzel mi nechodi v linuxu, instalacni kernel ho nenajde
>a instalace se prerusi ...resil tohle uz nekdo ? Jestli je to nekde
>vystavene, plz link :)

Martin.Frys na NOSPAMnewtonit.cz remove NOSPAM