Omluva za mystifikaci

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Čtvrtek Květen 10 16:42:06 CEST 2001

Timto se velmi omlouvam Pertu Olsakovi, ze jsem jej omylem
narkl z toho, ze je propagatorem Diskem Operujiciho Systemu (DOSu).
Pri mem totalnim zmateni, ke kteremu posledni dobou dochazi, jsem si jej
popletl s Milanem Kerslagerem a omylem jsem tak Petra oznacil za autora
prednasky o mailovani po Linuxem, ktera probehla v jednom malem rekreacnim
stredisku kousek od Brna (omlouvam se, ale uz si nepamatuju jmeno oné
vísky).
Jeste jednou velka omluva, (a omluva za off topic mail)
(zatr., to bude bodu dole, on mne snad Yenya i odhlasi...)
--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz