StartX a colordepth

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Květen 11 08:15:03 CEST 2001

On Fri, May 11, 2001 at 03:33:54AM +0200, Jan Houstek wrote:
> Barevnou hloubku naopak zmenit lze pomoci parametru -depth u Xserveru. No
> jo, ale kdyz jsem zacal od startx hledat, kde se spousti Xserver, skoncil
> jsem u 10 jinych skriptu a pak jsem to vzdal. Mohl by mi nekdo vysvetlit,
> jak vlastne standartne start X-ek probiha, a jestli by ho neslo nejak
> zjednodusit? A jak predam ty parametry pro X-server?

startx -- parametry_pro_Xserver

zde konkretne
startx -- -bpp hloubka_barev

Viz "man startx", ale ja to vykoukal i z toho "vi `which startx`" ...
chce to jen nevzdat to po par sekundach ;-)

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz