Chyba pri vypnuti

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pátek Květen 11 08:27:11 CEST 2001

> V RH muzete zkusit odstranit parametr -p ze souboru /etc/init.d/halt
> resp. /etc/rc.d/init.d/halt uplne dole.

Bezva, to mi pomohlo odstranit general protection fault pri
shutdown -h.
(RedHat6.2,  2.2.14)

Jen jedno mi neni jasne pri haltnuti se vypisuje:

The system is halted
stopping all md devices
System halted.

To je O.K. nevim, co to jsou md devices, ale ted muzu pocitac
rucne vypnout, anebo CTRL+ALT+DELETE restartovat, coz ma ale
za nasledek opakovani hlasky:

stopping all md devices   (nasledny reboot je O.K.)

Je to tak v poradku? Jen nemuzu pochopit, kdyz uz jednou zastavil
"all md devices", proc je proboha zastavuje znovu?

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...