nemuzu na telnet: vyreseno

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Pátek Květen 11 09:43:35 CEST 2001

Zdar,
nedavno jsem se daval dotaz, proc se nemuzu pripojit telnetem na PC se
SUSE7, na kterem telnetd bezi a bylo mozne telnet provozovat jen na
localhostu. hosts.allow umoznovalo pripojovani vsem.
Nakonec jsem objevil v man telnetd, ze lze pouzit volbu -U, ktera
zpusobi, ze se telnetd podiva do /etc/hosts a zkusi najit nazev pocitace
pro adresu, ze ktere prisel pozadavek na telnet. A kdyz pro nej jmeno
nenajde, tak vas zkratka odmitne. Tak to jsem tedy necekal.
Kazdopadne diky za rady, ktere jste mi poskytli.
Michal Vojan