scsi aic7xxx read error

michal pegas na hotmail.com
Pátek Květen 11 09:32:25 CEST 2001

Dobry den,

Potreboval bych poradit :)

zkousel jsem instalovat palicku (Plextor W124TS) na linux RedHat62cz
pri pouziti programu cdrdao nebo readcd (z cdrecord) dostanu tuto
zpravu:

readcd: Chyba vstupu/výstupu. read_g1: scsi sendcmd: no error
CDB:  28 00 00 03 9C 00 00 00 0D 00
status: 0x2 (CHECK CONDITION)
Sense Bytes: F0 00 03 00 03 9C 0B 0A 00 00 00 00 06 00 00 00
Sense Key: 0x3 Medium Error, Segment 0
Sense Code: 0x06 Qual 0x00 (no reference position found) Fru 0x0
Sense flags: Blk 236555 (valid)
cmd finished after 0.286s timeout 40s

readcd: Chyba vstupu/výstupu. Cannot read source disk

paleni jsem zkousel jednou (cdrecord) a zda se, ze to funguje
prace s palickou jako s cdrom take funguje

nevite prosim, v cem je problem ?

moje konfigurace:

radic: AHA2904 PCI
cdrw: Plextor W124TS (firmware 1.07)
linux: RedHat62 cz
kernel: 2.2.19 (testovano i na 2.2.18)
driver: aic7xxx (testovan v jadre i jako modul, zkousel jsem i nejake
patche)

dekuji moc
michal

pegas na hotmail.com