Spusteni aplikace pod X

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 11 11:08:13 CEST 2001

On 11/05/2001, Jan Houstek wrote:

> Schanim malickej programek. Na svem relativne slusnem pocitaci na
> koleji jsem si zvykl na KDE, ale doma kvuli rychlosti pouzivam icewm.
> Je uplne perfektni a stale casteji si ho poustim i na koleji. Jedine
> co postradam je okenko pro spusteni aplikace, ktere u KDE vyjede po
> stisknuti Alt+F2. Umim zaridit spusteni libovolne aplikace na
> klavesouvou zkratku, ale nenasel jsem nic ve stylu okenka s jednim
> radkem na zadani jmena prikazu. Pouzivat ten program z KDE nebo kvuli
> tomu postet terminal mi pripada zbytecne. Nevite o necem?

Zkuste gRun
(http://www.geocities.com/ResearchTriangle/Facility/1468/sg/grun.html).
Ma dobre doplnovani povelu (z historie i podle cesty) a napr. take
asociace koncovek s programem.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka