nedeterministicky gzip?

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Pátek Květen 11 14:44:44 CEST 2001

> 	To jsem jeste neslysel; ale presvedcil bych se, ze tam _opravdu_ a
> _nikdo_ nic nedela: zapisovat se muze do /etc/mtab, /etc/X11, /etc/ntp atd.

    ^^^^^^^^^^
To bylo presne ono.

> tar tzvf prase.tgz?
Uplne jsem zapomel na parametr -v  :-((((

Rozdil byl opravdu v /etc/mtab, nebot jsem si vzdy ve skriptiku mountoval
sdileny adresar ze serveru. obsah byl sice stejny,
ale lisil se MTIME SOUBORU!
coz znamena, ze pri rozdilnem case vznikaly i rozdilne vzorky,
coz zpusobilo horci ci lepsi kompresi.
Z toho plyne, ze pokud chcete ziskat nejlepsi gzipovaci vysledky,
udelejte pred tarem touch na vsechny soubory, at maji stejny cas...
...experimentalne si muzete overit sami ...

--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz