sendmail a emaily bez From:

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Květen 11 14:53:16 CEST 2001

zdravim...

mam mensi problem se sendmailem (ten co je standardne v RH6.2cz)
- odmita mi prijmat emaily, ktere ve FROM: nemaji uvedenou zadnou
adresu (specielne mi jde o emaily, ktere mi chodi z ruznych postovnich
serveru, ktere nebyly schopne zpracovat maily, ktere mely muj email
jako navratovou adresu pro chyby)...

SendMail tak jak byl nakonfigurovan v Slackwaru tyto emaily bez
problemu zpracoval, ten v RedHatu je odmita s tim ze jako navratovy kod
vraci Service unavailable...

Jde toto nejak povolit???

(prosim, pokud nekdo vite, tak reseni tohoto problemu a nikoli rady typu
prejdi na qmail, novejsi sendmail (kvuli bezpecnosti) atd atd - o tom
ze sendmail jako takovy je celkem deravy vim... diky)

Dekuji

--

Tomas Knaifl
Internet Info s.r.o.

tomas na knaifl.cz
info na hokejka.cz
http://www.hokejka.cz

  ( \
   \ \
  \ \    /         \_/  {|} `o  A bus station is where a bus stops.
   \ \  /   .---.   \\ _  ,--'  A train station is where a train stops.
    \ \/   /     \,  \( `^^^    On my desk,... I have a work station.